Awas!!Sudah Bajir!!!

Sebelum ni, pada entri yang lepas peringatan diberikan apabila menghadapi banjir. Harini 8/1/11, gua dah ada experience  beb menghadapi banjir. Paras paha. Gua rasa betul-betul dugaan dan cabaran kali ini. Dulu gua belajar, cabarannya lain, sekarang gua ****, cabarannya pun lain. Antara cabaran dulu dan sekarang ialah:

Dulu
# Bukan main susu susah nak bangun pi kuliah, tambah² kalau kelas pukul 8pagi..Dem!
# Dah bangun², hujan plak...terpaksa tumbang member. Err..ni kalau pergi...
# Kalau nak balik kampung, sumpah gua macam alien pakai baju hujan berlapis². 170km beb nek motor!!!!
# Sama seperti point di bawah.

Tapi bila gua dah grad, satu je cabaran dan dugaan gua masa musim banjir/hujan.

-

-

-
# Mandi Pagi!!!!!!!!!!!!!!!! ok Diam!


banjir paras paha kebau!

*tadi gua pergi kampung seberang, tolong angkat barang² bonda di sekolah (baca: tadika) .Air paras paha. Masa tengah mengharung selipar putus. WTfuuuuuuuu. Tetiba gua rasa sebijik cam Cody Londin dalam Dual survival!!!!

0 orang tak makan semot:

Related Posts with Thumbnails