salam...mmmm..br aku dapat menulis hari ni...ape2 pon aku rase hari2 yg berlalu adalah hari tg terbaek yg pernah aku lalui(huahuahu)..poyo siaw....

cerita pagi(sebenarnya da tengahari)
mmmm..aku pegi skolah mum aku....bwk kwn ku sekali(si topek)...lalu bendang sawah, tali air, pokok nyior, tgok lembu, burung bangau, lalang, rumput, n bnyak lg flora fauna kampung. hahaha...
org yg xblik kg mesti dengki ngan aku kn...hahaha.....sampai kt sekolah...aku paku dinding n gantung tempat penghadang sinar mentari... ni sume ntok mengelakkan 'anak2' makku kepanasan....mmmm pastu si topek sambung melukis....hebat siot lukisan dia.....
kt bwh ni aku letak gmbar2 yg menarik sepanjang perjalanan aku ke TBK Nur Hidayah (taufiq wal Hidayah)hahahahaha.....

.....menuju ke destinasi.....



flora dan fauna nan indah



seniman pelukis artifak unggul...

cerita petang...
hmmmm....petang hari lg besh...hahaha..kaco suro(bubur asyura).....
hanya gambar menceritakan segala-galanya.....walaupun aku br perasan yg  kita sebenarnya da bulan Safar 1430H....apepon layannnnn....


....sebelum....

....selepas.... (ape lg makan la.....)


Dikala senja menjelma......
huh....habis je kaco suro(2 pon xhabis g-curi2 blik)....hahahaha.....terus pergi kt Gallery Tengku Anis yg bersempadan dengan Thailand (Tak Bai)....sje nk tgok chaya matahri di ufuk senja....hahaha...mesti mu dengki ngan aku Nel...hahahaha....ape  lg....layan gambar....


Gallery Tengku Anis dari pandangan menara



cahaya mentari di kala senja



mmmm bersebelahan Tak Bai Thailand

mmm...aku rse da ckup untuk entri kali ni....kalo nk layan gambar klik Gallery....sekian...timo kaseh....

0 orang tak makan semot:

Related Posts with Thumbnails