argh...gile2.....aku xtido lg gara wat asgment 'kak yam'.......da la tulis tangan...cm nk seksa aka blas dendam je kt kitaorang.... kalo aku pikir lama2 pasal bnda ni bleh jd gile pale otak aku.....tensen...tensen....soklan pendek...tp nk tulis jwapan..keren tgan aku...da la lme xmenulis(menunjukkan aku sekarang sdg bercuti-jrg2 je menulis) hahahaha....mmmm sib baek la de blosawang(blog yg bersawang) aku.


mmmm.... da lme aku x upload gmbr kt dlm nih...bukan aku xnak..tp bila cucuk je connevtion kt laptop aku....terus xjd...giler punya laptop...da la td wat hal....tiber2 ade password....pening aku pikir nk hilangkan password tu cmne...sib bek ader member aku...timo kaseh ade(adam)...demo terbaek tulo kawe ari ni.....

malas da aku nk tulis.....

gambar ni aku tujukan khas ntok HARITH yg xder duit nk beli rokok

p/s: amaran dari TerAtak Maya "merokok membahayakan kesihatan"

0 orang tak makan semot:

Related Posts with Thumbnails