selamat datang....

gilo wooooo....tepat0237 aku tulis entri ni....xkan gile nmenye....k aniwei aku nk ucap selamat dtg kt si ganjil....binatang ternakan kt teratak aku ni....mmmmm da lama x mencuci teratak ni dari sawang labah2.....hukhuk....sok ad quiz...meteorologi....ntah pape ntah....
argh...nk tdo tp alang2 ade tenet kawan nye berok beng...terus sambau....hahahaha...sory deh blako....

pilihanraya kecil p036 k.t....
tahniah wat calon pas menang majoriti bpe ribu ntah....aku malas nk bce paper...tahniah gk untok calon bn...kalah lg....xde rezeki...mungkin kamooo xseswai jd wakil rakyat ntok kali ini....mmmm.....

palapes?????
pe citer terbaru....banyak2....ader artikel...ade perbarisan tahunan n ader mess night...hahahahaa...pkai bengkong la ku gamaknyer......td ade rehesel....penat gler....pas smayang magrib...tido...makan....semyang isya'...bangun...wat lab report...toxic...smpai terbatok2 aku....bnyak sgt bacteria....pastu study...xmsok paper....layang blog senior2...hahahaha...bagoz gler diorang nih.....skung aku tulis entri....habis....
aku tido dulu...time kaseh tuan punyer berok beng n pisi n....pok loh....arigato.....

0 orang tak makan semot:

Related Posts with Thumbnails