2 januari 2009

salam....ari ni 2 januari 2009 bermakna dah 2 ari kita menjangkau ke taun baru....alhamdulillah masih dpat bernafas pada tahun baru......ape yg aku nk citer arini.....pening....dilema....ado belako....sibo tok keno.....kata ore kelate....den poning....xtaw nk koba cmne......sem ni....aku rasa aku agak sibok.....semester yg menentukan segala-galanya.....mmmmmmm.....sem ni aku ne pilih 2 perkara penting sepangggggjjjjjjanggggggg (memang agak panjang) aku belajar kt cn.....aku ne pilih tempat Latihan Industri(LI) a.k.a praktikal......n aku ne pilih tajuk Final Year Project(FYP).....gile palo aku nok mikir banyok bendo....nk pikir ko palapes lg.....huh...sapo taw suoh aku terjebak ngan benda ni sumer......

PRACTICAL.....
ade 2 tempat yg sku konfius....antara nk pegi atau tak pegi....YA ALLAH...tolonglah hambamu ini.....aku bingung....ke mana harus aku pergi......argh.....aku nekad.....ahad ni aku tentukan kemana harus aku melangkah....ketimur(memang aku kt pantai timur), ke barat, ke selatan, ke utara......atau ke barat daya.......

Final Year Project.....
ni satu hal yg aku kne pikir.....FYP......next week da ne bg tittle.....ape yg terbelenggu kt kepala aku adelah HEAVY METAL......n ade sorang meng'offer'kan aku wat mangrove......Heavy Metal or Mangrove.....giler2......aku da xtaw nk pikir macammane......cpatnye mase berlalu.....

demikian hal aku untuk sem ni......


....AKU DALAM DILEMA.....

0 orang tak makan semot:

Related Posts with Thumbnails