Ikan Koi...ikan Koi...


ikan koi??? ape kene mengena ikan koi ngan entri aku kali nih...mmmmm, sebenarnye xde paper pon yg aku nk crita pd pagi CELIK (ak xnk gna BUTA sbb ikut suka aku r)..... pale otak aku dah cm pening tahap keGABANgan (bukan bangang) sewaktu menulis entri ni di samping wat probit method....hah ni la kejadahnyer bila org suoh wat awl2 ko tido....nk temuntah aku wat keje nih...mmmm harap2 aku dpt g klas sok....study cm biase (wlaupon aku xpenah study bila g kelas)hahahaha..... pening...pening...aku rasa ak da tak berpikiran normal pg nih....giler... nk kira ketoksikan si koi ni....ahhhhhh malas da aku nk tulis....mmmm blog borneo aper CER???? aku dengar semalam taip cm tumbuk alu lesong jep...huhuhu....rlex r....hahahaha...k r malas da ku nk tulis...aku nk sambung wat ikan koi plak....

0 orang tak makan semot:

Related Posts with Thumbnails