...pagi ahad...

"ingin ku pergi jauh darimu......
agar kukenal erti hidup ini.....
ingin aku menyelami jiwamu
agar kukenal dirimu kaseh...."


salam.....pagi ahad....mmmmm.....cuaca di mengabang telipot ok....semalam hujan...alhamdulillah rahmat tuhan yang melimpah ruah...bait di atas xde kna mengena ngan entri kali ini...hahaha...
hari ini...aku nk wat keje2 aku yg tertanggoh....fuh agak banyak....sume subjek ader....yg paling banyak nk wat adalah proposal....kang xwat awal2 xtaw yg mne betol, yg mana silap....kang terlupa buat hbis mark ditolak.....mmmmm skung aku tgah cr jurnal....untuk wat asgment aquapo nme manja bg (aquaticPollution)......kelas td cm bengong2 je....mngantok....satu kelemahan aku bila start kelas terlalu 'pagi'.....n tgah2 cr jurnal teringat kal blosawang aku ni...mmmmm....aku tulis entri....mmmm time kaseh pada umt sbb kt daytabase online bnyak membantu aku cr jurnal terutama Scopus.....banyak jurnal2 dari researcher2 malaysia kt sini...

mmmm.....di sini....aku nk perang2( war2) kn yag aku dah bertukar link ngan blogers yg aku rse da very expert dlm berblogging....iaitu sifu blog menjerit atau sekarang dikenali sebagai dilarangmelarang. n aku jugak terjumpa bloggerrs kiut yg dikenali sbg anis(sme ngan name adek aku yg bongsu)....selamat datang ke terataak maya......

mmmmm k la...aku da xtau nk tulis aper lg kt cn....babai...salam....


p/s: bait lirik lagu seribu bintang dari alleyCat

0 orang tak makan semot:

Related Posts with Thumbnails