salam...entri aku pada kali ini mengenai uang....knapa ngan uang????perlukah kita bnyak uang???kalo xde uang bleh ke idop????persoalan begini sering kali diulang skrip oleh cerita2 melayu zaman dulu n zaman sekarang...knaper???? teringat aku stu scene(cerita aper aku xigt).....antara dialognyer...ulat dlm batu pon bleh idop....inikan manusia yg xde wang(hahaha...ni aku reka ayat sendiri)


ok...untuk jana uang yg mudah....ade ker crenyer.....care aper???MLM, sistem PIRAMID????loteri???nombor ekor???? bertapa kt gua pastu panggil jembalang2 bawakkan duit????mmmmm...tu antara 'orang' yg nk kaya cepat.....tp untuk entri kali ini...aku x buwat cerita dongeng @ cerita tahyul....haaaaaa.....kasi suspen sket...

mmmmm...penah x kamu semua...menggunakan search engine....maksud aku...search engine cm yahoo,google,cari,n len2....mmmmm kalo xpenah nmpknyer 1 pembohongan disitu....kalo pernah, apekate korang bertukar dari search engine yg aku sebutkan tadi kpd search engine yg bru myhomepages-friends. 

Knaper perlu bertukar??????mmmm mesti sume ngah blur2 skrg....dengan menggunakan myhomepages-friends, korang dapat menjana wang ngan sendirinyer...knaper?xpercaya?
mmmm mari kita buktikan...apabila anda mengklik butang search di myhomepages-friends secara automatiknyer ia akan menambah pendapatan anda...

bagaimana ia berfungsi...?????mmmm myhomepages-friends ni adelah partnership bg yahoo...jd apabila anda search myhomepages-friends secara aoutomatiknye ia akan cri melalui database yahoo....jd xade bezanyer.....cma uang yang tersebut akan dimasukkan ke akaun yahoo..TAPI...bila anda search melalui myhomepages-friends ia akan menjanakan uang ke dalam AKAUN ANDA.....

jika berminat......
follow link ini..... jana wang lebih....

tq.....

0 orang tak makan semot:

Related Posts with Thumbnails