terkurung

1)salam, hari ini dua kali aku berulang alik ke library gara2 nk siapkan asgment yg perlu dhantar esok....aduh esok hantar, tgahari td bru salin soklan(anak2 ayah tolong jangan tiru mcm ni-untuk anak aku yg bc blog ni,hahahahaha). petang tu terus kalut cr jurnal. agak mencabar perasaan dlam pencarian jurnal kali ni. tambah2 lagi line yg slow. memang internet connection da kna sumpah ngan aku tujuh keterunan. xdapat cri petang td aku sambung plak malam ni. dari pukul 9, pukul 12.30 bru aku dapat donlod jurnal yg dicari.....haih tensen tahap gaban aku terkurung kt bilek 24jam.


2)terkurung?????saper yg terkurung???aper yg dikurung????mmmmm, letih, sejuk mengantuk, nyamok. seb baek aku xmengamuk...huh...sebenarnya malam ni huujan.aku terkurung xleh blik, hujan lebat, alhamdulillah rahmat ALLAH mencurah2 dalam 2-3 ari ni. 

3)td aku ader tgok brita...agak terkejut dengar kezaliman yg berlaku tiap hari, tiap ketika. sorang perempuan yg akan melangsungkan perkahwinan dikelar-dibunuh gara2 cemburu. Bukan gadis 2 je yg menjadi mangsa, tp Bapak nye skali "kiok"....cemburu punya pasal sembelih orang jadi taruhan........

aku da malas nk tulis.....aku nk merantau2 dalam alam maya untuk mencari ilham.......

p/s:bingkisan yg aku tulis ni harap2 dapat dibaca oleh aku bile aku da tua dan ader anak2...hahahahaha..adios

0 orang tak makan semot:

Related Posts with Thumbnails