Sebulan yang lalu, entri yang ke 100 bagi blog ni.

Sebulan yang lalu jugak, gua beradu dari menulis blog.

Sebulan ni juga banyak isu yang gua perati.

Hantu Kak Limah Balik Rumah lah.

Usop Wilcha lah

Anugerah bintang popular lah

Jozan lah

Amir Maharaja Lawak yang langsung tak lawak lah

Pasukan The Red Warriors (TRW) asyik tak jadi lah

Badri Razi (Piya) TRW kena beli lah

Dato' Misbun Sidek nak latih pelapis Badminton lah

Guru Belasah Anak Murid sampai mati lah

Anak murid belasah guru sampai patah hidung lah

Nasi lemak penyebab obesiti lah,

Kantin dilarang jual nasi lemak & air bikarbonat lah,

Pegawai Kanan Kastam Jatuh bangunan SPRM lah,

Pegawai Kanan kena tangkap khalwat lah,

Perempuan mau bunuh diri di KB MALL lah,

Video Seks di tayang kanlah,

Pilahanraya Serawak lah (DAP menang 12 kerusi, PKR 3 kerusi, Bebas 1 kerusi)

Raja Petra Kamaruddin (RPK) kata dia hanya menyampaikan "berita" lah

Macam-macam berita gua dengar, dan ada satu lagi "berita" yang memang tak masuk di akal gua..



"berita" yang dimaksudkan ialah bukanlah satu berita yang terpampang di media-media elektronik mahupun media cetak. Ianya adalah dari keyword (baca: kata kunci) yang di cari oleh seseorang pengguna ke blog ini.

* kepada memana gay yang cuba mencari kisah-kisah, gambar-gambar gay berkeliaran di pantai, pejabat mahupun di dalam LRT.


DI SINI BUKAN TEMPATNYA!!!
SILA BERAMBUS LALU BERTAUBAT SEBELUM JADI MAYAT!!!!






*errr haritu terjumpa Cikgu Ika kat Pantai Sri Tujoh....Haha...Brapa taun da kita xjumpa??????
kuyie

4 orang tak makan semot:

sharamli

20 April 2011 2:49 PG
Permalink this comment

1

berkata...

hai gay!

1

berkata...

dah 20 tahun tak jumpe.....kah3

1

berkata...

dunia kita ni dah macam2.

kuyie

2 Mei 2011 5:42 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

[sharamli]
hai les!

[Cik Ika Toppo]
tapi umur i baru 17thaun..sweet 17 giteewwww~

[Ameen Muslim]
dunia tetap hanya 1..manusia je yg macam2...sigh~

*errr memana yg nak layan novel islamik..sila layari blog Ameen yer...

Related Posts with Thumbnails