Jumaat terakhir 2010.



31/12/2010, hari terakhir dalam kalendar 2010. Maka bermulalah episod tahun baru, 2011. Bertambahlah panjang usia yang telah hidup dan bertambah pendeklah usia akan mati. Apabila bermulanya tahun baru, mesti aku akan ada SATU masalah....sumpah...betul...tipu...nawok  sikit jah....

Masalah yang paling kataranya ialah, bila part nak tulis tarikh kat buku...mesti Fail!!!! sepatutnya 1/1/11 jadi 1/1/10. dan masalah ni mungkin akan berlaku sampai 1-2 bulan....memang FAKTAP!!!! dan masalah ni aku detect masa aku sedang menyekolahkan diri dari darjah 1 hingga ke universiti. tapi skang mungkin tidak lagi...kerana aku ****

Kalau dulu azam aku adalah ini. Kali ini???? nanti la akan di update dengan tulisan merah!

*awal-awal entri yo yo o je skema....hahaaaa~
*Fenomena Encik Apek. Khairul Fahmi Che Mat semakin menjadi2..sampaikan blog awek dia pon mencanak2 naik...huishhhh~
*Gua xleh blah bila ada page meluat dengan awek encik Khairul Fahmi Che Mat....(insyaallah akan di update pada entri akan datang)



kuyie

0 orang tak makan semot:

Related Posts with Thumbnails