atmosfera: Sejuk..baru pas hujan
mood : bengang dapat jawab exam..tapi xtau jawapan tu betol ke salah...
tarikh : penting kah???


ceritanya bermula....

aku sign in email (yahoo)...n aku tgok snarai list contact..hmmmm ramai gle online...bleh masuk garisan barisan line nih...
haaaa~

lalu aku klik 2 kali kat sorang member..kawan SELIBIK SEBILIK...di ulang SEBILIK...bukan awek...bukan makwe...bukan chentaku...tapi exRumet...time tu emoticon kt seblah name dier warna kuning n tengah senyum (koya kiut ko emoticon)



aku msg: salam...wat pe bro...
dia balas: salam...woooo...xde wat pe saje...on9

aku msg: oh, pe cer ko...okeh...
dia balas: hahaha~ aku cmni r...cam dulu...

aku msg: ko ktne nih???umah sewa ker....awek cmne okeh????

dia blas:hahaha~ xabeh2 ko nih...


tibe2...

dia balas: weh aku ade hal nk sign out...sory deh..
aku msg: laaaa~ okeh2...


hmmmm~
sibok kot nk kuar memane...mkn ker...jmpa awek ker...begitu tebal husnuzon dlm diri (ehh...ehh...jgn takbur...jgn takbur)

tibe aku tpikir..hmmm besh gak kalo dpt tgok org halimunan invisible kt yahoo nih..tapi...tapi

ade ker carayer???????

lalu aku terjumpa kt blog amoi..pasai benda nih....tau x ape dier...haaaaaa~

kasi saspen sket....


jeng..jeng..jeng..


*lalu kantoi la kau.....kate sign out TAPI _________.
*xpe la bro...gua tau gua sape..gua chow dulu
*mane nk check status org yg offline,online atau HALIMUNAN..sila klik imej di atas...okeh...
*kredit ntok amoi sbb bagi aku tau sape itu HALIMUNAN

14 orang tak makan semot:

myQza

1 November 2009 pada 10:10 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

aduhai...

suka bikin hati sahabat terasa...
:)

kuyie

1 November 2009 pada 10:15 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

[sI tEDI]

fuh...
sadis..sadis..
kalo xnk bikin hati sahabat terasa...bek ikot name blog cik sI tEDI je -> kadangkala diam itu lebih baik...

pape pon jom operasi klik nuff...yeah~

Tengku Puteri

1 November 2009 pada 11:01 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

la..siannya...x per2..kwn2 kat blog ni slalu ada..bgus2 husnuzon... =)

sharamli

1 November 2009 pada 11:02 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

nak main aci ny0r0k gamaknya tu..hu3

kuyie

1 November 2009 pada 11:31 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

[Farhah Zaidah]
oh begus2...terharu dpt kwn2 bloger...sbb kawan bloger xde yg HALIMUNAN...hahaha~

[sharamli]
erk...nk men aci nyorok2 sorg2 xbesh..xde feelin'...men secara berjemaah baru besh...

kuyie

1 November 2009 pada 11:31 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

[Farhah Zaidah]
oh begus2...terharu dpt kwn2 bloger...sbb kawan bloger xde yg HALIMUNAN...hahaha~

[sharamli]
erk...nk men aci nyorok2 sorg2 xbesh..xde feelin'...men secara berjemaah baru besh...

Tanpa Nama

2 November 2009 pada 6:41 PG
Permalink this comment

1

berkata...

Agaknye..awek dia mintak tlg dia pegi kedai jap kot...

beli belacan...apa la ko nih...

p/s Jgn mudah terasa, kena terima knytaan mmg ada org mcm ni dlm dunia ni...

kuyie

2 November 2009 pada 1:30 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

[arryani]
rambut manusia berkaler2...inikan pula hati manusia...macam2...
terima hakikat...
terasa...??? merasa sdp gk..tmbh2 merase check dr en nuffnang...hhahaha

daros kuneng

2 November 2009 pada 4:29 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

salam kembara bro..

sebab ko jantan la geng asyek kata ada hal nk sign out..

cube ko tu awek..

siap berejam tunggu pon xpe..

ngee..

kuyie

2 November 2009 pada 4:56 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

[ekopelancongan]
hahaha~
a'ah kan...betoi gak...
ni yg aku nk kenat bukak akaun baru guna name awek nih...hehehe~

cybernetic88

3 November 2009 pada 12:30 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

ahaha. xleh nyorok mane r skg ni. kantoi suda. =P

kuyie

3 November 2009 pada 4:27 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

[cybernetic88]

hahaha~
len kali kene jujur...
baru xmalu kalo kantoi....

yanamib

6 November 2009 pada 3:55 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

best info ni..dpt la tau dorg 'nyorok' katne pasni..ngeh3~ ^_^

kuyie

7 November 2009 pada 2:13 PG
Permalink this comment

1

berkata...

[y@n@ M!B]
alamak habis la pakwe2 yg xnak layan awek dier..hahaha..bakal kantoi...

Related Posts with Thumbnails