*embed dr youtube....aku malas komen jika aku komen mybe ade yg akan pengsan...


kuyie

22 orang tak makan semot:

sharamli

5 November 2009 7:41 PG
Permalink this comment

1

berkata...

try r k0men..nk tgk pengsan ke x

Cik N

5 November 2009 9:53 PG
Permalink this comment

1

berkata...

org cmtu pun ade. menyakitkan jiwa je layan

kuyie

5 November 2009 3:09 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

[sharamli]
haaaa~ tgok da pengsan...bru je komen cmginih.

[Cik N]
hmmm~ kita tgok thn dpn ade lg x org cmgini...haaaa~

Pakcik Mamau

5 November 2009 5:50 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

nyampah pakcik tgk mamat tu! tp pakcik xnk emosi..kang pakcik lak yg pengsan..TNB pn salah gak!

kuyie

5 November 2009 10:15 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

[Pakcik Mamau]
jgn pakcik..jgn pengsan...kang xde sape lak nk klik nuff....huhuhuhuh~

1

berkata...

err..cite nie dah lame la.. malas nak komen.. hehe..

kuyie

6 November 2009 2:28 PG
Permalink this comment

1

berkata...

[Putra Al-Maliki]
erk...okeh kite senyap2..jgn komen paper...

kak Aidah

6 November 2009 9:18 PG
Permalink this comment

1

berkata...

Tak tahu nk komen apa si mamat tu pun satu kalau marah kat TNB pun cakap la baik2 ini main maki hamun orang cam tu lak. Penat je kerajaan buat kempen 'BUDI BAHASA AMALAN KITA'. TNB pun salah tetap salah....

kuyie

6 November 2009 3:48 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

[kak Aidah]
kak jgn emosi nnti ader org pengsan bce komen akak..heeeee~

unwanted

7 November 2009 12:20 PG
Permalink this comment

1

berkata...

kadang tu aku rasa ok.
kadang tu aku rasa tak ok lak..

Yg ok, patut pun dia marah sebab selalu jadi macam tu (dia kata la). Kalau kita kena pun fedup juga, mungkin tidak sampai tahap macam tu..

Yg aku rasa tak ok, kata² yang dihamburkan tu macma agak kasar.
Macam orang gila pun ada..ha3.

kuyie

7 November 2009 12:32 PG
Permalink this comment

1

berkata...

[unwanted]
aku setuju 200% ngan bro...tq sudi singah sini yer...

~ana SoLehah~

7 November 2009 10:43 PG
Permalink this comment

1

berkata...

^_^ salam..

ley komen ke ni?

xnak komen lebih2..

bginilah keadaan mnusia akhir zaman..

akibat xmau ikut landasan2 yg Allah dah beri..

jauh skali nk ikut landasan2 mnusia buat 'budi bahasa budaya kita'..

harap2 kita suma menjadi mnusia 'sejati'..

meo188

7 November 2009 4:52 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

siot tul

1

berkata...

nak komen
nak komen

okeh dah komen!
hee :p

kuyie

8 November 2009 1:44 PG
Permalink this comment

1

berkata...

[~ana SoLehah~]
harap 'beliau' dpt jd manusia jati kelak.

[meo188]
beliau adelah dewa siot yg pling nyampah...

[Noorlaila Mohamed Nor]
komen kamu wat nyamuk seblah ku pengsan...

1

berkata...

nyamuk ke semut?

kuyie

8 November 2009 3:06 PG
Permalink this comment

1

berkata...

akhirnya beliau (nyamuk yg sedang kekenyangan) da meninggal dek kerana komen Cik Norlaila Mohamed Nor yg kedua...wOha~

sukiminna

8 November 2009 5:52 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

lame xdgr cite mamat ni..

igt da insaf da lepas kes ritu..adeh

ak tumpang pinjam ini lagu letak kat post ak bley..?

sukiminna

8 November 2009 5:52 PTG
Permalink this comment

1

berkata... Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

kuyie

8 November 2009 5:57 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

[sukiminna]
amik je...ku xmarah..sharing is caring...mane2 yg nk amik ape2 dlm blog nih..dialu2kn yer....

Zamz

6 Disember 2009 12:38 PG
Permalink this comment

1

berkata...

isk kalau aku jadi tnb..aku suruh dia cari electric kat co lain hahaha

kuyie

7 Disember 2009 11:54 PG
Permalink this comment

1

berkata...

kt mana2 pon tnb jgk...payah buang negara je mamat sekor nih....

Related Posts with Thumbnails