lemasss~

awak....

yerrr....

knapa xupdate blog????

saya xupdate blog.....??

a'ah..errr nape???

saya bizi la awk...streamix kt umh cam haram (sekarang pon saya kt SISI (cybercafe)....nnti sy update ehhhh~



*kate2 diatas bknlah dari perbualan aku bersama awek2ku mahupun rakan2ku...ia hanyalah monolog dalaman (cehhhh!)



**************Tamat Cerita di atas****************



ini cerita baru..

aku alami....

bila???

rahasia.......okeh



dia: ape awk buat nih...

aku: xde ape....saje

dia: awak..kalo awak nk tnye..tnye la...sy xmarah.. (tibe2 soh tnye beliau)

aku: okey..sy tnye...awk..bleh ke kalo kita wat menda ni xpakai mende nih....

dia: weh..kepala hotak awk..sape yg ajar...awk ni da bpe tahun belajar...takkan xtahu2 lagi...mengarottttttt~

aku: aik...tadi soh tnye...pastu marah plak....celaka ko (kate2 kesat terbit dalam hati)

dia: lenkali jgn pandai2...xtahu tnya...

aku: kalo da tnye... cam HARAM jwpn ko...ape kes????



*sesungguhnya aku xpaham manusia jenis diatas..bila dia kate kalo xtau apa2 tnye..tapi bila kita tnya...jawapan dia....menyakitkan hati....





**************Tamat Cerita di atas****************



Sekarang da musim hujan kt pantai timur.....

kalo kt umh...kompem ade pesta angkat kain...

awek2 selak kain smpai paras paha..ape kes????
geng2 jantan lepak..bukan tgok air tapi tgok _______.

aku????



*cerita diatas cuma mengingatkan...

adik2..kakak2...

tolong jgn pegi kt tmpat naik air..pastu lalu kwasan air..selak..selak...cissss~
aku takot jantan2 yang akan lemas.....




**************Tamat Cerita di atas****************






*ape yg korang nmpak kt imej kt atas nih...tolong aku.......aku da pening..waohaaaa~
*update: aku terpaksa buang imej asal..aku ganti yg baru okeh...hahaha~



kuyie

13 orang tak makan semot:

Syamimi Zaini

20 November 2009 pada 1:01 PG
Permalink this comment

1

berkata...

ada gmbr lelaki..mcm Braille jer..

Syamimi Zaini

20 November 2009 pada 1:03 PG
Permalink this comment

1

berkata...

eh salah..kalau tgk dr jarak jauh,tu perempuan..

coffeeaddict

20 November 2009 pada 2:40 PG
Permalink this comment

1

berkata...

macam gambar mary so-called tuhan agama christian yg tengah dukung jesus.

PuanPepel

20 November 2009 pada 4:15 PG
Permalink this comment

1

berkata...

macam monalisa pn ade gk...

yanamib

20 November 2009 pada 2:28 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

oh sy pon peningggg...
klik2 storm warriors..weeee~ ;p

kuyie

20 November 2009 pada 10:30 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

[nursyamimi]
khunsa kot...woHaaa~

[zatil]
betol ke ni cik zatil...kalo betol nk tuka r gmba nih...

[mier@merr]
mcm cik mier@merr pon ade gak...hahahah~

[y@n@ M!B]
hahaha...yg penting klik2 nuff....

lel

24 November 2009 pada 7:23 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

haha pesanan yg bergunaaa!

daros kuneng

25 November 2009 pada 2:31 PG
Permalink this comment

1

berkata...

salam kembara kuyie..

tu pic jesus christ..

tu la pasal..

makan semot bebanyak g..

ngee..

daros kuneng

2 Disember 2009 pada 3:35 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

salam kembara bro..

haku tetap nak komen walopon ko x bagi..

tu je la komen haku..

ngee..

Tanpa Nama

2 Disember 2009 pada 5:30 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

suka yg banjir tu..mmg betul kan..gambar tu mmg xsuka tgk sb pening pale bile tgk.

kuyie

2 Disember 2009 pada 10:10 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

[Noorlaila Mohamed Nor]
pesan ntok klik2 nuff lagi berguna..wohhaaa~

[ekopelancongan]
smpi dua ko komen aku...hahaha~ xpe bro aku xmarah ko..ko nk komen berjuta2 pon aku xkesah...lalala~

[~AmyLiana8886~]
setuju-1orang
xsetuju-0orang

*mana2 nk vote sila jgn segan2 yer
*tq yer sudi komen...

Ieqa Swetluv

9 Disember 2009 pada 8:39 PG
Permalink this comment

1

berkata...

lor..org pantai timur upenye..klate ke ganoo?

kuyie

15 Disember 2009 pada 6:15 PTG
Permalink this comment

1

berkata...

[ieQa sWetLuv]
sayo anok kelate..
semut bin kelate...lalalalal~

Related Posts with Thumbnails