suKa vS dUka....

salam....mmmmm...agk lame aku xtulis blog yg da lame bersawang nih.....hahaha...blosawang...hahaha....mmmm tgok pada tjuk arini...suka vs duka.......dlm ms ak xtulis 'benda' ni......cm2 kejadian aku lalui...ade suka...ade duka....mmmm sumenya ats perjalanan@suruhan dr Allah swt.....mmmm syukur aku msih hidup walu duka turut terpaut...hahahahaha.....best gk ayt nih(sape lg nk promot dri sendiri kalo bkan kita sendiri).......sebut psal suka.....arini da taggal 1 hari aku ade sijil international o-level bg kursus berkuda...mmmm syukur 'Jass' pd ari test xwat perangai...senang aku nk handle....mmm terima kseh gk pada Sir Husref n Mr Lingesparan...banyak membantu kami dlam mengendalikan kuda.....
rase2 tulah kisah suka aku dlm mase ni....
ntok kisah duka......hp aku ilang....argh....2 bermakna 2 bukan harta aku...2 harta Allah...aku taw aku insan yg hina lg lemah......hp aku xtaw ade ktmne skung.....tercicir....mungkin kecuaian aku sndri....yg penting sumenye datang dr Allah swt....redha je la....mungkin ade hikmah yg kita xtaw lg....n kurang dr 2 ari lg aku akn pegi lumut......bermulalah era HELL.........2ggu aku crita lg psal HELL yg berlaku kt lumut nnti...adios...gud bye.....

0 orang tak makan semot:

Related Posts with Thumbnails