salam.....mmmmm....bapak lame aku xtulis kt cn.....sib bek ade mase untuk meneruskan kemenyampahan aku nih......mmmmmm baru2 ni musim exam(skung pon exam lg....tp aku celah2 blik kt umh jap).......gile bapak nk study bnyak.......keje pon banyak.......yang paling hangin bile nk study xsempat gara2 nk siapkan repot final......argh...kalo aku pike nk gile dbuatnya....lepAS 1...1 dugaanyya...sabar2....ade hikmahnye....sib bek ade ko....bleh gak aku melepaskan yg terbuku kt ati nih.....mmmmm...semalam exam geo dah abih....alhamdulilllah.....aku dapat jawab....yg lepas2 xdapat jawab...biarlah...benda dah lepas......nk kenang2 pon xtertulis jwaban sebenar kt kertas 2......aku ad 1 lagi paper...paper bio...pergh...malas gler aku nk membaca.....bce 1 hal...nk mengingat pon 1 hal......mmmmmm harap2 aku dpt jwb gak le untuk bio.......harap dpt cover mrkh subject len cm K** yg di ajar oleh MR.Y**G......mmmmm malas da aku nk piker pasal benda 2......
sem ni aku xzdapat cuti....cuti plg lame pon skung ni...4hari...ni pon seb baik ade gap antara paper geo n paper bio....kalo xharam aku blik.....mmmm rasenye tu la kehidupan aku untuk sem ni.......aku tension
K-Kerja
E- mEnodai
H- Hidup
I- Ini
D- jaDi
U- lUmrah
P- Paling
A- Aku
N- Nyampahhhhhhhh.....
????????

0 orang tak makan semot:

Related Posts with Thumbnails