kepulangan KU.......

salam.....mmmmmmm....blosawang ni akan ku bersihkan dengan tulisan2 ku yg xbrape nk nk menyawang......huh....akhirnya....aku blik juga ke kampung....blik juga bercuti.....alhamdulillah....aku hidup lg.....sekembalinya aku kt kampung nih...pergh seronak xterhingga.....lebih 2 minggu aku berkampung kt lumut....macam2 hal terjadi....hal manis ade....hal pahit pon ade....macam entri kt bawah.....suka vs duka.....
tp aku xkan cerita ape yg manis...ape yg pahit kt entri ni....mungkin untuk entri yg lain2 aku akn ceritakan semuanya....2 pon kalu ak msih ingat peristiwa2 yang berlaku......
mmmmmm....semalam aku pegi kenduri kt JELLY...salah satu wilayah@daerah kt ujung kelantan....mmmmmselamat pengantin baru kpd abe seng n isteri......moga berkekalan hingga ke anak cucu.....bahagia rasenye tgok org da kahwain.......(aku lambat lg kot).....xpuas enjoy g.....hehehe.....
di kesempatam ini gak aku nk ucapkan selamat pulang kpd jemaah haji yang menunaikan rukun islam yg ke-5...alhamdulillah....semuanya berjalan lancar......n aku juga nk ucapkan selamat ari raye aidiladha walaupun da banyak ari terlepas....(ni pon sbb aku beraye kt base di lumut)......aku rase itu sahaja untuk setakat ini.....salam.....adios,....

0 orang tak makan semot:

Related Posts with Thumbnails