Kenape boonga???
kenapa tak kete????
Pasu pon bole......
Nasi Lemak lagi la bole......
Kenapa mesti Booongaaaa yang aku pilih......

-
-
-
-
-
-
-

Sukati aku la.....belog aku....ko pehal nk banyak tanye???(dengan megah berkata2)
ahhhh. berbalik pada entri aku yg berbooongaaa2..why???

hari ni hari last aku berumo 20thn.haih.pelik.
ape kaitan bunga dengan umo 21thn.
siaw.
mengong.
kalo boonga ngan pasu tu ade kaitan la...
ni
-boongaaa
-umo 21thn...

APE KAITANNYE BEB!!!!!!!! halal jadah betol

aku ade planning yg tersendiri bila aku da berumo 21 thn.

list yg aku akn penuhi bila da umo 21thn

num1 is daftar sebagai pemilih.haaaaaa (manelatau adun kt kawasan aku tibe2 kne heartAttack gara2 brita die kawen 2 tersebar.sape tauuuuu...betol?

num2 is aku da malas nk pikir/buat/lihat benda yg xpekdah (tapi knapa pilih umo21???jwpn: sukati akula)

num3 is aku nk wat lesen kete. pekebender r, owang len umo 17 da ade lesen. HAKU??? blom. gulps.

num4 is aku nk telefon sume kengkawan aku dalam masa sehari(ntok maxis) n seminggu(ntok celcom)

num5 is aku nak balik u la...lusa da start daftar. mengong tolllll....

num6 is aku nk tido....


sebab sekarang da pukul 0245pagi......uwekkkkk!!!!!

pape pown gua harap semua akan berjalan dengan lancar esok....

n ader citer akan bersambung pas entri ini....

0 orang tak makan semot:

Related Posts with Thumbnails