alhamdulillah...

hari ini tanggal 17 sept bermakna da 17 ari ramadhan meninggalkan kita........ sume sibuk nk beli tiket raye...takot da habis... mybe da abis pon.....(beraye la korang kt bndar@kampus).....tiket pon melambung bagai nk membeli kondo....dasar mengambil kesempatan.....buat ulat2 tiket jaga2 la kamu......(padan muka ulat tiket merangkap bapak indon yg ne than dek polis)...
kurang 2 minggu lagi raye lak menjelma...mmmm...sume sibok pasal raye...sume sibok nk cr bju raya...sume sibuk nk beli kelengkapan untuk raye...langsir la, sofa la, kuih raye la nk keta laa..........pape ntah.....
cube kita renungkan siket kt orang2 yg x berkemampuan.....sian diorang.....raya ke xraya ke...same je.....ari raye same je ngan ari lain2........tobak aku sedeh.....

satu lagi cite bile nk rye......bila nk raye je...... ade la...cite box-office....KENAPE!!!!!!!!!!!
korang suke sgt ke nk raye.....tyang cite ntah pape.....argh......ntah pape......xmsok akal...hari raya puasa tayang filem keling......filem cina......
kasi la filem2 taubat...filem2 psal2 orang yg xleh braye cm orang biasa....realitinya tiap2 taun same........ntah bile la nk berubah......aku pon xtaw laaa.......

mybe tulisan aku pd kali ini agak keras.....aku pon xtaw knape....mybe aku nk bertmbah matang...hahahhaha.....
pape pon aku nk ucapkan selamat menjalani ibadah puasa yg tinggal beberapa ari je lahi...dan selamat menyambut syawal yg akan menjelang...moga2 kita dirahmati olehNya...amin....adios amigos carlos asbestossssssssssssss...

0 orang tak makan semot:

Related Posts with Thumbnails